Čeprav boste po vsej verjetnosti na temo “kako zaslužiti z blogom” na Googlu najbrž tudi na drugih spletnih straneh, ki jih sicer ustvarja naša ekipa, naleteli že nasvete o ustvarjanju zaslužka z blogom, smo se tudi za ta naš blog odločili pripraviti nekaj nasvetov v zvezi s tem, saj navsezadnje na tem blogu, govorimo o pasivnem zaslužku in ustvarjanju le tega, čez internet.
Kaj je blog?
Blog ni nič drugega kot priložnost, da na svoj način predstavljamo svojo ponudbo, objavimo svoje poglede in svoja prepričanja ali izkušnje ali pa preprosto pišemo iz kratkočasja. Bloganje sodi v okrilje VSEBINSKEGA spletnega marketinga.
Vsebinski spletni marketing, t.i. content marketing sestavlja:
- blog marketing (pisanje uporabnih in marketinško privlačnih zapisov iz področja dejavnosti v katerih nastopa podjetje)
- email marketing (preko katerega izvajamo nurturing sledi, ki jih pridobimo preko svojih spletnih strani)
- marketing na družabnih omrežjih
- inbound marketing za pritegovanje kupcev in obiskovalcev na naše spletne strani
Več: Spletni marketing Matija Zajšek
Ker posebnega, enotnega pravila o tem, čemu je blog v prvi vrsti namenjen ni, se lahko bloganje uporabi seveda za različne načine. Če pa blog povezujemo z ustvarjanjem zaslužka čezenj, pa lahko s pomočjo bloga do zaslužka pridemo na več različnih načinov:
- blogamo z namenom, da pritegujemo na našo spletno stran vedno več obiskovalcev, ki posledično vidijo naše produkte ali storitve, ki jih ponujamo na spletnem trgu
- blogamo z namenom, da na našo spletno stran pritegnemo vedno več spletnih obiskovalcev, nato pa ti, preko reklam na naši strani, odklikajo na naše oglaševalce (od katerih smo plačani za vsak klik posebej)
- blogamo z namenom, da na našo stran pritegnemo obiskovalce, ki nato preko naše internetne strani kupijo produkte naših dobaviteljev (v tem primeru smo samo posrednik produktov tretjih oseb, to so t.i. partnerski programi)
Kako zaslužiti z blogom?
Če se odločimo za ustvarjanje zaslužka z blogom, je najbolj pomembno to, da naše blog zapise (opise produktov, primerjave produktov, blog vsebine,itd…) pripravljamo na tiste ključne besede, ki jih spletni uporabniki Googla in drugih spletnih iskalnikov, dejansko tudi vtipkujejo v Google.
Saj nima smisla pripravljati blog vsebin na ključne besede, ki jih nihče ne vtipka v Google (s tem namreč samo izgubljamo čas, pa še nihče ne bo videl naših vsebin, saj tudi nikogar ne zanimajo).
Temu postopku se pravi analiza ključnih besed, pri čemer je za začetnike v bloganju zelo priporočljivo, da najprej pišejo blog vsebine na t.i. dolgorepe besedne zveze (saj bodo z njimi dosegali lažjo in hitrejšo uvrstitev svojih vsebin na višje pozicije v spletnih iskalnikih).
S časom, ko nam na področju priprave spletnih vsebin s pomočjo bloga, naraščajo izkušnje, je priporočljivo, da blogamo tudi na kratke, generične besedne zveze (to so ponavadi enozložne ali največ dvozložne besede), ki pa imajo lastnost, da je spletna konkurenca na njih večja in zato je tudi za osvojitev dobrih pozicij na Googlu preko njih, potrebno osvojiti še nekatera druga znanja spletnega marketinga in spletne optimizacije.
Nekaj malega smo o spletni optimizaciji povedali tudi že v članku, v katerem smo predstavljali 3 možnosti zaslužka s pomočjo interneta.