Svet postaja vse pametnejši
Če imate iPhone X, je to lahko statusni simbol. Če pa v vaši dnevni sobi nimate pametne televizije, pa vas je čas malce prehitel. Svetovni trg pametnih televizorjev je v zadnjih letih narasel in se trenutno vrednoti na več kot 135 milijard dolarjev. OTT ponudniki, kot so Netflix, Prime Video, Hulu in še kakšen bi se našel, pospešujejo uporabo spletnega videa po vsem svetu. Da držijo korak s konkurenco, velikani na tem področju, kot so Samsung, Panasonic, Sony, LG in drugi, preplavljajo trg s funkcijsko bogatimi pametnimi televizorji.
Da bi pridobili pomembni tržni delež, podjetja povečujejo raznolikost svojih izdelkov. Podjetja, kot so Google, Apple, Microsoft in Amazon, nastopajo s svojimi operacijskimi sistemi in imajo različne taktike za zajemanje trga pametnih televizorjev. Če pa pogledamo podrobneje, Google, Apple in Microsoft, na tržišču nastopajo precej slabotno, ko gre za TV OS. Kljub temu, da so te družbe v tem prostoru znane po svojih poslovnih strategijah, imajo za to utemeljene razloge.
Še: Ali razmišljate o nakupu novih televizorjev
Zakaj Apple ne oglašuje svoje Smart TV?
Apple že več let “flirta” s trgom s svojim Apple TV. Vendar pa lahko rečemo, da svoje Apple T ne promovira tako resno, kot je to storil z iPad ali iPhone. Za to ima očiten razlog. Apple je, dobesedno, z ljudmi med hojo, v jedilnici in celo ob vzglavniku. Ne želi, da se uporabniki “prilepijo” v svojo dnevno sobo.
Kje pa je pri tem Microsoft?
Microsoft je imel kratkoročno veselje s svojim MediaRoom, svojo Set Top Box napravo, ki jo je kasneje kupil Ericsson. MediaRoom je uporabilo več telekomunikacijskih podjetij. Vendar pa projekt ni bil med najbolj slavnimi poglavji v zgodovini Microsofta. Od takrat dalje skoraj ni pokazal zanimanja za segment Smart TV ali s tem povezane storitve. Zdaj ima vstopno točko v dnevno sobo v obliki XBox igralne konzole. XBox* se pogosto obravnava kot končna točka Microsoftovih pretočnih storitev. Microsoft cilja na XBox, da se izogne tradicionalnemu gledanju televizije. Torej, očitno se bolj osredotoča na igranje iger in manj na tradicionalno gledanje televizije.
Kaj pa počne Google?
Kar zadeva Android TV, je Google po nekaj težavah in pomanjkljivostih, uspešno predstavil Chromecast. Tudi NVIDIA Shield TV* podpira 4K HDR vsebine, ob tem pa tudi veliko zbirko iger. Vendar pa je cena tista, ki jo je tukaj malce težje “požreti”. Tudi kabelska podjetja uporabljajo Android TV za svoje Set Top Box naprave. Vendar so kabelski Set Top Box-i tradicionalno problematični. Torej, tukaj je bil Android TV sprejet, da nadomesti tradicionalne kabelske sprejemnike, samo da doseže dnevne sobe, ne da bi moral karkoli narediti.
Dodatno: Ali lahko iptv set top box naprave popolnoma zaustavijo ponudnike kabelske televizije
Na trg pametnih televizorjev vstopajo še nekateri
Je pa potrebno povedati še, da na trg televizije, vstopajo tudi nekateri kitajski proizvajalci, ki znajo izdelati cenovno ugodne pametne telefone, z odličnimi specifikacijami. Sedaj naj bi počasi vstopali tudi na trg pametnih televizij. Zaradi njihovega vstopa na trg pametnih televizorjev, morda ne bo takoj zazvonil alarm, bo pa vsekakor prisilil Googlo, Apple in Microsoft, da spremenijo svoj pristop.
Priporočamo tudi: Ultimativni vodič za IPTV (by Nevron)