Kljub temu, da smo že precej o zaslužku s pomočjo spleta, napisali v članku Kako zaslužiti z blogom, vseeno spodnji zapis namenjamo dodatnemu odgovoru kako pravilno zastaviti internetni marketing.
Ker je več kot očitno, da se prodaja vse bolj prestavlja na splet in, da internet pri vse več podjetnikih predstavlja priložnost brez katere je uspeh v prodaji kvečjemu obsojen na lokalne uspehe (prodajna tekma pa je vse bolj globalna), je logično, da je v spletnih trendih vedno več najti iskanj pod besedno zvezo internetni marketing.
Vsebina je povzeta iz spletne strani www.matijazajšek.com, kjer boste našli ogromno vsebin povezanih z marketingom, prodajo, še posebej pa internetnim marketingom.
Kako pravilno sestaviti koncept spletnega marketinga in pridobivanja kupcev ter zgraditi učinkovit internetni marketing je tako vse bolj pogosto vprašanje na spletu.
Kako pravilno zastaviti internetni marketing?
V zadnjem času vse bolj uporabljan izraz za splet marketinških korakov, ki so potrebni za to, da učinkovito in uspešno nastopamo na spletu je inbound marketing.
V nasprotju z outbound marketingom, ki potiska in išče, snubi, agresivno napada ter opozarja nase, inbound marketing stavi na vsebino (content), research (ljudje bodo pač vedno iskali rešitve), enostavnost in preprostost (hitro do informacij) in privlačevanje (atttraction).
Vse bolj velja, da je ceneje stranko pritegniti, kakor “posiliti” v nakup.
Kako deluje koncept inbound marketinga?
Kaj mora upoštevati učinkovit koncept za internetni marketing?
1.korak: Attract – Pritegni
V prvem koraku se trudimo preko sodobnih digitalnih poti, kot so blogi, socialna omrežja, ključne besede (tudi long tail keywords) in spletnih strani pritegniti tujce k temu, da jih začne naša reč (produkt, storitev, zgodba,…) zanimati.
Dilema o tem katera pot za doseganje zanimanja, je več kot tema o kateri ima vsak svoje mnenje. Imamo pristaše (in strokovnjake) FB-ja, bloggerje, long tail analitike, adwords geeke, spletne mojstre in še koga in najbrž bi bil hec narediti simpozij z naslovom “Kateri pristop je najboljši?”
Če bi recimo dodali še nagrado 10.000 evrov tistemu, ki dokaže, da je njegova metoda naj metoda stoletja, bi bilo prav zanimivo gledati ta spopad titanov :).
2.korak: Convert – Obrni
S pomočjo sodobnih in v globino “naštudiranih” delujočih metod za Call to action, Landing strani, različne forme in še posebej kontaktne forme obrnemo obiskovalce v sledi. Da ne boste mislili, da o tem ne obstaja “cela znanost”, poklikajte za hec v iskalec optimizing contact forms for better conversions.
Vas bo kar minilo do tega, da bi na internetu sami obvladali vse :).
3. korak: Close – Zaključi
Sledi “napadamo” ali obdelujemo s pomočjo emailinga, merjenja sledi, CRM programov in prodajnih tokov tako, da postanejo stranke. Spet cela znanost.
4. korak: Delight – Razveseli/navduši
V zadnjem koraku, ki ga praksa kar pozablja (in se čudi zakaj nikoli ne pride do te tako zaželene in opevane viralnosti) poskrbimo za to, da naše stranke razveselimo ponovno preko socialnih omrežij, pametnih Call to action kampanj, emailinga in drugih kanalov tako, da postanejo naši glasniki oziroma promotorji za naprej.
Oznake besedila: Kako pravilno zastaviti internetni marketing